Materialele care apar pe acest blog aparţin autorului şi nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Toate textele expuse pe acest site sunt protejate, potrivit Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Proprietarul acestui blog îşi rezervă dreptul de a acţiona în instanţă orice abatere. Blogul funcţionează în condiţii normale cu Mozilla Firefox si Crome.


vineri, 29 iunie 2012

O emotie si-o chitara electrica

Nu ma pot abtine sa nu impart si cu altii minunatia descoperita pe youtube: tipul asta a realizat niste interpretari geniale (metal) ale unor melodii in voga si suna a naibii de bine!

Gotye- Somebody that i used to know (un cantec de care nu ma pot plictisi, il am si ca ton de apel), varianta metal



Il mai stiti pe nenea ala rus de canta Trololo in era comunista? De-ar fi stiut el ce furori va mai face chiar si peste ani...Iata varianta metal a cantecului sau:



Lady Gaga- Bad Romance metal cover



Adele-Rolling in the deep..metal cover



De melodia aia enervanta cu pisica zburatoare pe curcubeu ce mai ziceti? Iata varianta metal de la Nyan Cat:)



Felicitarile mele baiatului cu plete;)) !

3 comentarii:

  1. Felicitări şi pentru gropiţe!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mult cum scrii, ti-ai mai castigat un cititor infocat

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut , spune-mi te rog daca vrei sa faci schimb de link si cu mine .

    www.mistocareala.ro - Page rank 3 ...

    id messenger contact : mistocareala
    Astept un raspuns pe mess sau pe blogul meu

    O zi buna

    RăspundețiȘtergere